E-voucher & Fake Eyelashes

I managed to get all the items here. 4 items, iron, eyelash curler, bag & battery from e-voucher, RM150 that i got from panasonic when i bought new camera DMC-TZ7 last few month ago. I entitled to review & choose watever i want thru online shopping. but make sure dlm lingkungan RM150 jer laa.. jadilah kannnn

Here my 4 items that i received from Panasonic. The transaction mesti dibuat thru online. But the service quite lambat. Lama gak menunggu smpai kena follow up 2 3 kali.. :(

Actually, eyelash curler was my favourite item. I want it so badllyyyyyy!!!. Last time i saw at SASA but cam malas je nak beli. Bila dpt voucher ni haruslah dirembat. Makin melentiklah bulu mata ku pas ni..hahahahh

1

2

3

Taraaaaaa!! here my fake eyelashes.....

Cantik enggak??? hehehe

Last time, Lyn ade tunjuk my pic using fake eyelashes pd my luvely brothers. Gara2 make up kt Red Glow ari tuh. Meletops katanya & he promised to bought me a fake eyelashes. Tapi tak lah berharap sgt pun.

Finally... i got it yea!!!!

Just to say thx to my lovely brother for the cutie fake eyelashes. Menjerit2 i sbb suka sgt2. Terkejut uolsss...hehehhe. The brand may not be branded but is really useful. Bkn nak pakai hari2 pun kan. I really like very much!! Bought from Indonesia katanya.

huhhu.. bila lah Lyn nak pakai erkk..??

hahhh tunggu this coming event 17th oct tulah.. boleh lah pakai nnti.hehehe

*wink wink wink*

3 comments:

sufe said...

lyn..
byknyer fake eyelashes itieww..harus pakai wat gi keje..heeh..16oct jgn lupa wish plak my bitrhday hehehehhehehe aduii malas nyer nak drive ke melaka ermm tgh dok main dadu ni nak pe ke tak..nak pi ke tak..

lily lotus said...

huhu..bak meh sehelai..haha sehelai jer :P

Lyn Yusoff said...

to Neo,
mmg byk.. tpi takde lah nak pakai time keje.. payah ler..time nak g wedding ke leh lah pakai..
hehehhe

hope i tak lupa ok..
dun worry erkkk

to Lily,
boleh jer.. bisa diatur..