My Time in Clinique

After 2 weeks using Clinique products, myself decided to see Ms. Susan Kaur. Apparently, i already made an appointment during i met her at MV. So nothing to worry. Semangat ni nak jumpa Susan walaupun dlm keadaan risau tak hingat.. hehehe

Headed to Clinique last weekend & straight way saw her at counter. My appointment at 3pm. Alhamdulillah, dia tak bz sgt. Looking at my face. Dia kata ade perubahan skit. But now pimples come out membuat kan i risau sgt2. Disebabkan itu, Lyn meng'kuarantin'kan diri sendiri. Thx Susan for ur advise & explaination. Dia kata hanya sementara je. Tapi segan lah kat org. huhu.

Kalu korang pegi.. mmg Susan akan layan korang baik punya!!!.. trust me ok... Ape2 pun thx again to Kak Red sbb recommended Susan pada Lyn.

She did mini facial to me. Best giler. Remove all the make up & all the things. So heaven rite? From steps to steps using new Clinique's product. Fyi, I need to stops currents product for time being. Susan akan beri a new sample for me utk Lyn gunakan selama 1 weeks. its only 4 items. But at the same time, still continued with the rest of products.

Before balik, she did a lite make up for me using Clinique's make up. Best gak pakai make up Clinique ni. hehehe. From the foundation, concealor, powder, mascara, eyeshadow, lipstick & lip gloss. Rase best lah plak. hehe

But Lyn.. plz concentrate with ur skin face 1st!!... make-up2 nnti lah dulu.. *ngeh..ngeh** hahhaa

I bought 2 products for myself. Last time ada dlm freebies. Tapi klu hok kecik cepat jelah abis nyer.. hehehe. Nasib lah tak mahal sgt. And I also got a new sample that i mentioned before.

Eye cream ni Lyn redeem from Clinique's newsletter last time when i met her at MV. Best pakai cream ni. So now, I got 2 eye cream for day use & night use. best tau pakai ni. boleh elakkan wrinkles & eye bags.

Thx alots to Susan again including her colleagues, Sally & Siew <-- plz corrected me if i salah.

Settled at 6.00pm & drove straightly to my home. Giler bapak penatnyerr......

4 comments:

syazana said...

Macam dah tergoda ngan CLINIQUE..
thanx for the info..tgu kaya sket br gi cr susan hehehe

Lyn Yusoff said...

hi syazana,

tergoda?? mestilah kan.
i pun tergoda gak.
ade duit lebih ni boleh lah guna..
u can use for more than 3 month..
hehe

adenium said...

Lyn..so far clinique nya SA memang best..ada arituh minah baru kot kat BU.. ada lah dia silap bagik ... i nak gel dia bagik lotion.. few months later...tgk minah tuh dah keje kat lain... doesnt fit to work at clinique kot...hehehehe

Lyn Yusoff said...

tapi sian kt my best fren..
die pgi clinique kt bukit tinggi klang.. SA layan cam hampeh.. terus die tak jadi nak beli... ilang nafsu.. hehehe

tu yg die nak jumpa susan sgt2..
die tgk susan layan mmg baik sgt..