My New Hair

Well.. im happy to say that.. last week on Saturday i have fullfilled 1 thing that i've been looking forward to do after long holiday before Hari Raya. The first thing in my mind once woke up in the morning, going to Plaza Alam Sentral n get my hair rebonding. i arrived around 11.15am. Straight away to the 1st floor. Hani Saloon & Beauty Hair, which is my kakak angkat punya kedai. Actually im planned nak buat lama dah.. but masa tak mengizinkan. huhuhu

Pic taken by Amy, rajin sungguh die dtg jumpa i kt situ.
I did the hair treatment, colour, haircut, rebonding at her saloon.
my hair very thick. need to trim.. errmm :)
Sakit pinggang duduk lama2 ok.huhuh

Missions accomplished!!
Finally.. fresh look. cant wait the first wash.
dah start gatal dah.. tak biasa lah..hehhee

4 comments:

Anonymous said...

kak lynnnnnnn!
nice hair sis..
more neat than before..
suka...

- Lina RD

Anonymous said...

anyway, baru prasan yang first pic tu, kak lyn tgh baca the note yang Lina stick-kan kat my small gift tu.

Lyn Yusoff said...

thx a lot lina..
dah lama nak buat tapi tak sempat jer..

yes.. mmg tgh baca note tuh. rajin kak amy dtg jumpa kak lyn coz die nak sampaikan gift tuh...hehee

Anonymous said...

yup lina mmg kak lyn tgh baca yr note...
i went there 2 pas her the thingy, dia dpt jer, terus bukak...

amy