Happy :)

Received sms from someone [u know who u r]

Honey : Hello dear..
Me : Hello dear... ur work dah settle ker?
Honey : yup.. jap je. Meeting with my client.
Me : Owh ok.. Wat happen today dear.. Ape yg happy sgt ni?? May i know??
Honey : ..... Permohonan I balik on May nnti diluluskan & I got a few project for my work here. Im happy coz still with u
Me : Thx God. Syukur sgt2.. Alhamdulillah. Im happy for u. Im happy coz still with u. We're getting... bla bla bla bla.....
Honey : Syukur sgt2. Ape yang i nak, i dah dpt. I dapat kongsi kegembiraan dengan u..
Me : Thx a lots dear...

Ape lagi tersenyum lebar sampai ke telinga lah :).. Bukan senang nak dgr gud news mcm gini kan. Menghitung bulan dan menghitung ari.. hehehe

4 comments:

♥Syamelia♥ said...

eeee..... seronotnya dia....
lepas ni boleh blanja flammings...
hehheheheheh....

congrats my dear...
happy 4 u 2...
glad it happened on my anni...
lallalallala......

ntw, wonder what u meant my bla bla bla.....
***wink wink***

Lyn Yusoff said...

haruslah seronok ok..
motif kena blanja flammings??hehee
nnti kita g same k..

thx dear..
pray for me ok..

eermm.. u faham eh pasal bla bla bla tuh..
bagus lah.. hahaha

Farazila said...

wah...happy nya..lilo tumpang sekaki la..
nk gak happy nie..
nk amek berkat dgn akk..
hihihihih

Lyn Yusoff said...

of coz im happy
thx lilo...
lepas akak.. lilo plak kan..
hahahaa