My WLW

Hi Lovers,

Finally, I'm using WLW for my entry. Yeayyyyyyyy :D

Just installed the WLW. I’ve to waited almost 45 minutes to downloaded. Tu pun ada yg error lah. Ni tak kena, tu tak kena. Geram tul…Huhuhuhu. Tapi kenalah byk bersabar kan.. hehehe

WLWimage

After installed my WLW last nite, I try to made 1 new entry for my blog. U guys perasan tak, every pic that I published for the previous entry, complete with watermark & borders?? Perasan kan. From today onwards, all the pic akan ada semua tuh which is satu pembaharuan lah kan. Org kata tranformasi. Wah gitu!!!!.. hehehe

So I siap wat auto-publish untuk entry tuh. Yang bengang nyer, tak kuar plak kat post I next day tuh. Geram2… Ergghhhhhhh…

Managed to call Yaty, tanya segala.. dia sendiri pelik gak. Then Lyn godam2 kan gak ler WLW ni.

Finally, after 1 hours godam itu ini… I got my 1st entry using WLW. Horeyyyyyy :D Suka giler. Terus send sms to Yaty. Thx Yaty.. :D

But, I would to say thx so much to Sweetdarling coz rajin sgt wat tutorial WLW. Step by step dia ajar. Thx so much dear. Klu dia tak wat tutorial tuh, smpai sudah Lyn tak tau ape2 pasal WLW.

To people out there yg lum guna WLW, better used it. Sgt senang :D

6 comments:

yaTy ♥ said...

yeahhh!!
da boleh guna WLW..
best kan.. sng gila..
syok je guna..
ur welc kak lyn..
tak tolong ape sgt pn..
huhuhu..
=)

Lyn Yusoff said...

hehehe..
mmg best guna WLW... sgt senang kan..

sWeEtDaRLinG said...

gud luck dear.. rajin2 wat entry erk lepas ni...

Lyn Yusoff said...

thx so much dear..
insyaAllah lepas ni mkin rajin lah i.. hehee

♥Syamelia♥ said...

nk try gak...
u ajar i ok...

Lyn Yusoff said...

amy,
boleh2..
sgt senang yer..
nnti i ajar u..