Si Putih Gebu

P1050778Hi…

My name is Princess. I’m 11 months. My color is white. I have a white short hair. Nice rite. It’s belong to Lyn’s colleague. Tapi mata saya sakit.. tuan saya bagi saya ubat suh baik cepat. Tapi saya selalu mengelak cam lah tuan saya tu nak makan saya. Hehehehe

Giler gebu si Princess ni. Rasa nak gomol2 jer. Tapi Lyn takut sbb ada asthma kan. So bila dekat dgn kucing skit, mula lah nak batuk2 gitu. hihihiP1050775....Eh!! kawan saya suh crop mukanyer. Dia kata jgn letak muka I tau.. Hehehehe

Tengok tu my friend, sengaja dia letakkan Princess kat dalam paper bag. Senyap pulak tuh. Lama2 melonjak gak dia. Yang paling kelakar, my friend kata dia ade bentangkan carpet merah yg empuk depan TV tu, tapi si Princes ni takkan pijak yer. Takut. Klu letak je atas carpet merah tu mau dia menggelupur lari. Hehehe. Sanggup dia cari tempat yg takde carpet merah. Melompat2 lah dia. Janji tak pijak. Hahaha

Agak2nyer dia takut kat bulu carpet tu sbb dah mcm bulu dia agaknyer. Cuma warna je lain. LOL….

hahahahaha….

4 comments:

mummysyafie said...

comelnya kuching ni..macam carpet je

Lyn Yusoff said...

Mummysyafie,
comel sgt kak..
mmg dah mcm bulu carpet.. hahahhaa

Kaseh NazLieza said...

comel gilos kucing ni kak...

Lyn Yusoff said...

Lieza,
mmg comel giler..
rasa nak gigit2 jer.. hehehe