Diet Katanya…

Korang suka diet??

Lyn suka uolsss. Bila dah nampak berisi skit mulalah on diet. Bukan selalu lah. But klu tekak ni mmg tak boleh terima nasi, mmg diet lah jawabnyer. Till now, my weight is 45kg only *wink wink, kelip2 dolly*

Me & my friend on diet too. My friend to always on diet. Tak tau lah nak kurus mcm mane lagi.

Ecehhhh.. mengata org pandai yer Lyn. Padahal berat korang lebih kurang sama jer. hehehe

Last week on Friday if I’m not mistaken, kitorang duk shopping kat The Gardens & MV. Time lunch hour gitu. Dah katanya on diet, nampak jer Coffee Bean & Tea Leaf (CBTL) so kitorang decided to lepak sambil minum2. Tapi bila order terus duk fikir nak try benda lain.

We didn’t take heavy lunch.

IMG02162-20111230-1403Blended Swirl Yogurt which caught my attention. I tried the Oreo Blended Swirl and this was how it looked like. Tempting rite?? The taste was great compared to oreo yg brand satu lagi tuh. Mmg sedap ya amat.

IMG02163-20111230-1404My friend tried Peach with Vanilla Blended Swirl. Nampak menarik jugak. Tapi tak sempat nak rasa skit. Ater dah dua2 sibuk bercerita bagai nak rak kat situ. But according to my friend, the taste mmg sedap pun.

Actually byk sgt flavor yg blh try kat situ, such as caramel, vanilla, hazelnut & so on. The price pun reasonable.

Aikk... diet2 pun still boleh makan yogurt ker?? *thinking*

Ermmm belasah je lah. Janji tak makan yg heavy. hehehe

I’m full with yogurt blended swirl even simple meal. Nice :)

No comments: