Beauty Addict

I've heard so much about the shop 'Bath & Body Works' over the past few years and I've always wondered what their products are like.

Review online shopping, ramai jugak yg jual Bath & Body Works ni. Dari perfume sampai lah ke hand sanitizers. Tapi tak pernah teringin nak beli lagi. Mungkin tak perlu rasanya. But during Vendeur Festival early this month, I bought 2 hand sanitizers, RM11 each of them. Teringin katanya. Murah kan. But the price mmg dlm range tu jer pun. Ada juga yg jual RM15 per bottle. Apa2 pun kena pandai pilih.

I bought the holder too. Cute sgt. Only for RM10 for simple holder. Ada juga yg mahal depends on their design. Nak cantik kena belanja lebih skit. hehehe

20140510_194237 Cute right??

For now on, I always have a Bath & Body Works Pocket Pac hand sanitizer everyday. Simple as that, just hang it on handbag using their holder. Takda lah nak tercicir bagai. Nak pakai, open & tuang jer. 

I always keep one with me when I go out. It’s so convenient and a great way to always be germ free plus the smells really great. Klu sapu kat tgn tuh, bau dia best sungguh. Sampai my boss pun tegur. Hehhee. I'm officially in love with their products. Wangiiiii!!!

Has anyone else tried products from BBW? What's your favourite scent?


2 comments:

Mummydearie said...

Kalau akak BBW tu merujuk kepada Big Bad Wolf :)

Akak tak pernah cuba produk ni. Sekarang ni akak ada set Crabtree and Evelyn percuma tak tahu bila nak pakai abis. Hand sanitizer dalam beg tu pun rasanya dalam lama memendam rasa, tak abis-abis dipakai.

Ada jual kat kedai di Malaysia ke atau cuma online shop je produk ni Lyn?

Lyn Yusoff said...

MD,
Biasalah kak, kekadang kita ni tgk org beli kita pun beli, tapi tak habis pakai.. lyn mcm tu lah kak..

takde butik BBW kat sini kak.. so far lyn beli online jer..