#Stay Beautiful

20141208_214211Finally, I got it. Managed to grab a piece. Now, I’ve been duCked!!!

Well, ini semua pengaruh IG & Vivy Yusof ni. Hehehe. Pengaruh duCk scarves jugak. Hehe. Did you know her?? Impossible lah korang tak kenal kan. You can Google it. hahaha. I’m sure it’s very limited, upon purchase of P&G products above RM40 at Watsons & Tesco. Tak sure skrg ni ada ke tidak promo tuh. Rasanya dah habis kot.

From the moment I knew about the promotion, asyiklah terlupa nak pi Watson or Tesco until I saw posting in IG. Time tu lah baru teringat nak pi. After got back from office, I’m rushing to the nearest Watson nearby my office. Crazy me I tell you!!! Hahaha. Before beli P&G product, I quickly ask the staff. After dorang kata ada, baru lah Lyn beli.

Erm.. biasalah perempuan kan, pantang nampak perempuan lain pakai or promo, mulalah gedik nak beli. Klu korang tak mcm Lyn, mmg wa respect lah. Lyn pantang… ermmm pantang nampak. Hahaha. Dah dpt baru puas hati :D


2 comments:

Mummydearie said...

Freebies ni bestlah. Kalau ada memanglah nak bolot semua :) Akak tau juga shawl ni tapi tak berkenan makanya takdalah sibuk menerjah sama :)

Lyn Yusoff said...

MD,
hehehe..
lyn jer excited sampai semua nak pi carik..