Clinique Anti-Blemish For Sale

This is a sticky mode for 48 hours, do scroll down for latest entries. Thx yea... :)

Hi Lovers,

Good morning!!!

P1040311I bought this set for my sensitive skin especially for my pimples. Which is good buy for trial pack. But after 2 weeks penggunaan, Lyn mmg tak serasi menggunakan product ni. So I stop using it. Still new. Baru 1.5 month Lyn beli.

So Lyn decided nak jual saje daripada terbiar. Hope adalah antara you guyz panjangkan entry ni pada yg lain2 gak.

P1040313Anti-Blemish Solutions – 3 Step System

  • Cleansing Foam @ 50ml
  • Clarifying Lotion @ 100ml
  • Clearing Moisturizer Oil Free @ 30ml

Sale price : RM185

Lyn’s price : RM130 including postage

Please drop your comment if you interested. Will email you later ok.

Thx… :)

5 comments:

lily lotus said...

kalau tak serasi better u stop. i guna product Prima oligo sekarang ni..product from french. harap ada yg berkenan utk beli..lelong lelong!

Mulan said...

I used Clinique too, tapi not this one lah sbb takde masalah pimple..
the last time I kena teruk was when I used Nutri Metics.. arghhh teruk giler.. but that was like 14 years ago..serik !

Lyn Yusoff said...

lily,
thats y i stop.. tak sanggup nak tgk muka camtuh...
cuma takda org beli. takkan nak simpan kan...

Lyn Yusoff said...

Mulan,
my face mmg tak leh terima chemical yg byk.. skit pun tak boleh. quite sensitive..
tau back to herba again...
klu ada sape2 kawan2 u nak beli.. let me know k..

nurnadia said...

HI!! sila layari laman blog saya untuk barangan pakaian wanita.TQ^^