Cut My Hair

Hi Lovers,

Finally, I cut my hair. Hehehe. Sedih gak. HuhuP1040367Last week, on Saturday I have fulfilled 1 thing that I've been looking forward to do after so long. Went to Jaya Jusco Bukit Tinggi, Klang. Actually, Lyn dah buat booking a day before with Shirley. She’s the one yg selalu entertained Lyn. P1000679Early in the morning, Lyn terus pergi JJ & straightly headed to Micheal & Guys Hair Studio. Nasib baik tak ramai org. Lagipun still early rite??

P1040369Firstly, washed my hair. Yang tu bukan Shirley erk, staff dia tuh…P1040373Blow

P1040376Hair cut. Shirley yg gunting my hair. Mmg dia saja yg tau citarasa Lyn. I don’t necessarily feel great about it. I usually get trims. Tapi dah rimas sgt. Terpaksalah gunting gak. Dia pun ada recommend Lyn buat digital perm. Tapi malas lah, agak payah nak jaga. Maybe next month jumpa dia lagi. Nak buat rebonding pulak.

So rase ringan skit kepala. Yelah.. rambut Lyn kan tebal. Bila dah trim baru nampak nipis. Takpe, my hair cepat panjang. Tak kisah sgt.

New hair…. new environment… Wah gitu!!!!

Coming soon :)

10 days more to go…!!!

5 comments:

Mulan said...

patut buat gmbar before & after ;)

Lyn Yusoff said...

Lupa lah dear...
tak sempat... hehehhe

Dee said...

err.. x nmpk sgtlah lyn..k dee pun dh lama x cantas rambut..hehehe..

ravishingpeacock said...

aah kalo de gmba bfore n after msti mantop hehe

Lyn Yusoff said...

Kak Dee,
tak nampak beza sgt pun...
Lyn trim & gunting skit2 jer.. now dah rase ringan skit...
rambut kak dee pendek.. tak yah cantas lagi dah.. hehehe

Ravishingpeacock,
lupa lah dear..
tak sempat.. i rushing time tuh.. hehee