2013 1st Reward

Hi LoVers,

Good morning!!

Finally.. I got an iPad mini!!! Yeayyyyy!!!

My first reward for this year. My advance birthday gift too :D

Ni bkn entry show off. Lagipun ramai dah yg ada ipad. I je baru ada. Ada yg tak heran pun. Matiklah statement. Hehehe

page2Act, dah berbulan2 jugak tertunda. Nak beli iPad 3 sebenarnya. Tapi bila iPad mini keluar market, terus jer aimed iPad mini. Some more it’s easy to hand carry compare to iPad 3. Can fit my handbag too.

Almost a month already. Simpan dulu senyap2. Hehehehe.

So far, I’m using blue case that I bought from Machines. But was looking around for iPad mini cases and this one has to be the best one ever. Klu boleh nak tempah. Tgh survery2 ni. Did anyone know??

My next target is iPhone 5. Lalalalala

6 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Wahhh...dapat dah apa yang diingini...tahniah!

regards,
Unsmiley

Lyn Yusoff said...

salam sofia,
hehehe..
thx u :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa bestnyer dapat ipad...

Lyn Yusoff said...

lizz,
kannnn.. hahhaa

Mooniqueen said...

wahhh bestnya.... ipad MQ habis dah jadi harta mutlak anak.. habis dibaling dihempas... tensin jekk..

Lyn Yusoff said...

MQ,
hahahah..
takpe.. nti beli baru :)