Hilangkan Stress Sebentar

Meh kita baca lawak2 ni dulu. Mana tau boleh hilang kan stress. Sambil2 tu boleh buat senaman muka ^__^

Lawak 1

Majikan : Kamu di pecat! 
Pekerja : Tapi saya tidak melakukan apa-apa!!
Majikan : Itu lah sebabnya mengapa kamu di pecat.. 


Lawak 2 

Tuan rumah : Adakah kamu telah mencuci ikan ini sebelum kamu mengorengnya. 
Pembantu rumah : Saya fikir itu tidak perlu apa gunanya mencuci ikan yang memang berada dalam air seumur hidupnya. 


Lawak 3

Seorang penumpang kapal terbang bertanya kepada seorang wanita tua disebelahnya. 

Penumpang : Makcik tahu tak nama lapangan terbang yang kita lepasi tadi? 
Makcik : Tidak, makcik tak tau. Kenapa?
Penumpang : sebab anak makcik turun di situ tadi dan tidak naik semula. 


Lawak 4 

Guru : Louie, jika saya beri awak dua ekor arnab hari ini , dan dua ekor lagi pagi esok berapa ekor arnab yang kamu ada di rumah?
Louie : Tujuh
Guru : Apa maksud kamu "tujuh"?
Louie : Yalah, saya sudah ada tiga ekor arnab di rumah. 


Lawak 5 

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan dengan awak. Saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........ Benci .........


2 comments:

Mummydearie said...

Kalaulah ini tak lawak dan akak dalam salah satu situasi, lagi stress mahunya Lyn !

Memang lawak. Tersembur makanan tengahari kita tau :)

Lyn Yusoff said...

Mummydearie,
hahaha.. saja jer nak bg akak ketawa lepas penat2 di rumah & office.. sampai tersembur nya.. ganas tau