Terlanjur Cinta

Terlanjur Cinta - Rossa feat. Pasha Ungu

Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Tiba2 lagu menjadi siulan diriku ini. Lagi2 sejak dinyanyikan dlm konsert mingguan Akademi Fantasia aku btul2 suka ngn lagu ni. Yang paling penting aku mmg meminati Rossa. Dan setiap lagu yang dinyanyikan mmg sentiasa pilihan aku. :P

4 comments:

♥Syamelia♥ said...

biar terlanjur cinta jgn terlanjur lain...
---> larikkkk

btw, lagu ni mmg best la...

Lyn Yusoff said...

tau tak per..
terlanjur lain, bahaya ok..
hahahhaha

--> larikkkkkkkkk

aini said...

hahaha kak amy xbek la.
xkan la kn smpi cmtu kak lyn.
btway kak amy, ur advse is very gud la.

Unknown said...

wah,
wanie pun suka lagu tue,
baru jer siarkan liriknya,
hik hik hik