Update for this week

My niece was admitted to hospital with suspected dengue. I was very surprised to see her at tuesday at ICU. High fever. Perlu masukkan darah n air untuk badan dia yg sangat2 lemah. Im quite sad, tgk keadaan die yg mcm tuh. I spent the whole of the evening to visited her at hospital after my working hours. From Shah Alam to Klang & from Klang to my house. Quite penat. But the most important is, my family. 1st priority. Yesterday dia dipindahkan dari ICU ke ward kelas satu. Easy for us to visited her. Lagipun sorang satu bilik. According to the doc, she felt better now. Hope she get well soon. Alhamdullilah sgt2 :)

My brother had an accident last tuesday at Bukit Badak semasa nak ke tempat kerja. Alhamdulillah dia slamat. Bahagian depan kereta dia yg teruk.

This is wat happened when I dont blog for many days. My lazy ass is just too lazy to blog. Giler pemalas kan. Quite penat. My life always thinking about myself n family. Yang penting apa yg berlaku tu ada hikmahnya. :)

I better stop it here, till then,
muaahhxx..

Enuff said.

4 comments:

WeBViDeOKLiP said...

sy ade tips tuk denggi
byk kan minum 100 plus.
buat sup ketam tuk die
100plus tu kalo leh minum satu hari 2-3 botol besar.

Lyn Yusoff said...

Hi WEeBViDeOKLiP

Thx for ur advise..
mmg die dah mkn sup ketam n minum 100plus. she felt better now.
thx eh..

♥Syamelia♥ said...

"My lazy ass is just too lazy to blog."

--wah! ayat!!! ada transformasi gitew...

cian yr family, sabar je la dear...

apa2pun, i hope linda will get better soon...
dah la nak kawen, byk tol dugaan dia...
just ask her 2 be strong...

lyn, u leh dpt award MAKCIK OF THE YEAR... yipppeeeee

Lyn Yusoff said...

takde makna nyer transformasi k. ayat tu yg terlintas..
bengong kan..

errmm wat to do. semua tuh kan duagaan. kenalah byk bsabar.

btw, she felt better now. Alhamdulillah..

i tak layak ok. kakak2 i yg lain lagi layak tau.