Sick Again :(

I'm sick again. Flu n cough. I wish I'd get better soon. I had really high fever, bad cough & flu since Tuesday. I think sbb penat n tak rest langsung before and after the event. I've taken medicine. I slept a lots. I've lost my voice. Watever it is, tak boleh nak MC coz my work kat office still bertimbun2. So kenalah keja. So today, i feel a little bit better. Alhamdulillah. cuma badan Lyn rase sengal2 jer.

Btw, I was so damn lazy to update my blog. Really malas. Banyak lagi posting tak buat.2 Nanti2 lah. tunggu i betul2 sihat..

enuff said :(

love
Lyn
xoxoxox

5 comments:

fatihah said...

jgn lupa mkn ubat ye akak&rest byk2k....biasalah musim dmm skg nikan

♥Syamelia♥ said...

get well soon dear...
as u know how much i hate the fact of u being sick, nt i xde geng, xde geng nk gayut, nak gossip, nak m**** bla bla bla....
harap kan the guys, harapan...
u know la how they are kan.... LOL

----larikkkkkkkkkkkkkkkkk

Lyn Yusoff said...

hi dip..
thx for the advise..

fatihah said...

hi....blum shat lg ke ni :)

Lyn Yusoff said...

hi amy..

i know klu salah sorang antara kita ni tak sihat.. mmg takde geng. especially i or u.
tau2 jelah dak lagi kan..
hampeh masing2..