My Baby's Quotation

Eermm.. Let's recall back what i did this afternoon. Hari Jumaat yang indah. From morning i had meeting & had to settled a few works/things in the office. But still thinking of my 'baby'. Chit chat with my colleagues, and he recommended to sent it over my car to Intan Matang Proservice Sdn. Bhd.

Malas nak fikir lagi & decided to sent my car over there. Thx to my colleague, Sabrina sbb tolong menghantar Lyn ke sana. But the most important is, Lyn hantar pd workshop yg our CEO kenal. Company car pun slalu hantar kat sana. I did mention about my office n bla..bla, & supervisor knew about it. Thx god. Kalau dia tipu Lyn, nahas lah dia.. hahaha

Tinggalkan kereta setengah hari & mintak supervisor check ape2 yg rosak. He call me & inform ape yang rosak. Ni kena tukar, tu kena tukar & the budget almost 1k. Quotation pun dah kuar. Ermm giler tak giler kan. huhuh.


Amik my 'baby' around 4.45pm & he did mention about everything. Tunjuk ni kena tukar, tu kena tukar. Addoooyy.. boleh pengsan aku camni. huhuh. Nak tak nak kena tukar gak. Klu ape2 jadi nnti lagilah susah. But i promised him to do it on Sunday or Monday. Tengok mane2 yg free lah.

Melayang lagi RM aku.. huhuhu
Sedih ni :(

No comments: