With Kak Red :)

OMG!!! Bestnyer cuti kan. I can relax n do whatever I wish... Takde sape ganggu. Alangkah amannya dunia ini. lalalalalala :)

Actually, i planned the day out. Went to Northport, Mid Valley to collect my DSCT10 at Sony Service Centre and met Kak Red at KLCC to collect my pigments yang Lyn dah beli. Hari tu sgt mendung & hujan tak berhenti. I drove myself straightly to Taman Jaya. Senangkan naik Putra to KLCC. Tak jammed, tak payah nak pikir ape2. Tau2 dah sampai jer, hehehe

Last time I met her at Yoyooh Blogger Award. Time tu segan nak tegur. This time i met her personally. Im so nervous & excited when i got opprtunity to meet her. She's a nice lady and sangat lah sempoi. Alhamdullilah. We had lunch together at KLCC. Chit chat. We do all the girly stuff. Kak Red being my Personal Shopper at SASA & MAC ok. I will support Redmummy.com forever & ever.

Sewaktu melentik di SASA. SA tu pakaikan Lyn mascara & eyeliner. Terasa mata ku besar

Myself with Kak Red. Thx for the lunch. Thx for being my PS at SASA & MAC. Love u. Muaaahhh :)

Both stuffs, mascara & eyeliner recommended by Kak Red. I bought at SASA

My pigments that i bought from Kak Red & my favourite lipstick from MAC. 4ever & ever.


We settled at 2.15pm & mission accomplished!!!

Enuff said :)

8 comments:

{ Miss Syahira } said...

hi lyn.

syahira here.
surprised lah.
kamu pun park kat taman jaya.
he3x.
sama lah..
ok, sy follow blog kamu k.

Lyn Yusoff said...

Hi Syahira..
OMG!!! u park at taman jaya ke??
hhehe.. yelah time tu kita tak kenal lagi..
anyway thx for exchange blog :)

aini nordin said...

omg kak lyn..
u kuar wiv kak red..
hehehe...
wah sorg lgi pmnat mke up mak merah..
anway, both of u look sweet..

Lyn Yusoff said...

of coz i peminat make up
same2 berkongsi minat with kak red.
thx yer aini.. :)

{ Miss Syahira } said...

another surprised..

lyn selalu pergi jj bukit tinggi ke?
office syira area situ.
almost every week mesti nk singgah jj.
he3x..

Lyn Yusoff said...

OMG syahira!!! serius??
i slalu pg gak.. coz dkt ngn my house. klu rase nak lepak dkt2 i slalu ke sana jer.
maybe, we can meet kan nnti??
heheh

{ Miss Syahira } said...

ok. great..
next time bila syira plan nk ke jj, syira inform earlier k.
boleh minum2 kat sana.
^o.O^

Lyn Yusoff said...

no problem dear..
nnti kita hang out ok..