My Lovely Niece

Girls day out!!

Since 1st Ramadhan till now, im quite sleepy. Tak cukup tdo. Thinking about my works yang melambak2 kt office tuh. Letih woo!!. Lunch hour jer sure lelap mata jap.. ngeh3. After berbuka, solat Maghrib & Isya', sure Lyn tido. Midnite nnti baru terjaga, tak pun terus sampai bersahur. hehehe.

My niece lak, Baby merengek2 ajak pegi shopping. Looking for something for hari raya. Aiiyooo lambat lagi ok. Kesian plak, dah lah anak yatim. Apparently, we just shopping at one of the nearest shopping mall from my house, Jaya Jusco Bukit Tinggi. Malas nak pegi jauh2.

Headed to Bukit Tinggi with my sister, nieces.. Baby & kakak. Actually she's looking a new shoes for hari raya. Gigihkan. Ikut je lah kata hati dia.

Round la mencari kedai kasut. Die berkenan plak with flat shoes tuh. Puas lah die try & finally...

She bought it. Black color. Klu nengok mukanya sure berseri2 lepas beli kasut ni..

Auntie nya adalah suka nak try2 a few pairs yang cantik2 kt sane. I like the blue one, my fav color. But i don't like flat shoes yaaa... if heels, sure rembat agaknya.

Melentik for the 2nd time. I like the color & design. Ade bunga lagi. But still flat shoes. Sayangnya!!! huhuh.. Its ok, i will buy a lovely shoes at Charles & Keith soon. Wait for me yeaaa.. :)

2 comments:

♥Syamelia♥ said...

the one with bunga is really sweet...

knowing u, harus C&K, knnn....
hehheheheh

Lyn Yusoff said...

yup mmgnice, tpi knowing me lah kan..
susah skit nak beli flat shoes..
kurengggg uolsss..

C&K?? haruslah hehe