No Sweat!

Hi Lovers,

How are you today??? Mine was awesome.

Let’s call about sweat. Everyone got sweat right?? I'm not deny. Well, seems like me. hehehe. Sometimes she/ he looking great. But looking at their underarm. OMG!!! its sweat. Eiiiii…:((

week4_imgPlease looking at yourself. Walaupun kita ini hebat, cantik, handsome, anggun tapi bila part underarm tu kenalah jaga. Kalau part underarm tu berpeluh, orang nak dekat pun geli. Bau jangan cakap lah. Malu woiiiiiii..

Nowadays, in the market their have many product to covered your underarm. But you must selected the right brand. Biar lah mahal sekali pun, tapi dia sesuai untuk kita. Why not!!

So let’s try Adidas Action 3 & looking at their benefits. 

Being one of the executive secretary in the office, I need walking around in my office itself, turun naik tangga. My office tak ada lift yea. So I had to moved on by stairs. Everyday, I kena turun naik tangga. But sometimes kena walking around in production area which is no aircond. Ada kipas saje but its not good enough. I tetap kena berada kat situ lebih kurang 2 –3 jam sehari. But, I have no choice. Nak tak nak I kena pegi. 

sweatWell, myself decided to used Adidas Action 3. Eermm Adidas Action 3 sangat berkesan untuk melindungi kita selama lebih 24 hours. Even though Lyn berada kat luar 2 – 3 jam pun. Lyn lebih selesa menggunakan Adidas Action 3. Takkan lah time berpeluh2 camtuh, berangan nak carik aircond kan. At least Adidas Action 3 membantu mengelakkan kebasahan disebabkan peluh.

Jadi dengan menggunakan Adidas Action 3, ianya membuat kan diri kita semakin selesa & terasa amat yakin bila berada di persekitaran luar. I feel like so comfortable & protect me 24 hours anti-perspirant and I smell so fresh everytime I use it. So kebasahan disebabkan peluh tidak ada lagi dan Lyn amat yakin menggunakannya.

Fresh with Adidas Action 3!!!! :D

 

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

No comments: