28 years back... Little Princess

OMG... I found dis picture in my personal album. Actually, when Saffy made the posting mase die kecik2 dulu.. I was thinking that i want to find the old pics masa i kecik2 dulu gaks.. kira teruja ler jugaks.. Thx Saf... u make me laugh ol d time when i found this pics.. Really guyz!!.. hahahahha....

Year 1982- 3 years old- with my younger sister at Port Dickson.. guyz.. cepat spottt me!!!hehehe. Sure in blue shirt rite.. no wonder lah i like blue colour.. since i kecik2 da suka blue colour.. hehehehe


Year 1982- 3 years old- With my lovely brother, sister n my younger sister


Year 1982 - 3 years old - With my luvly mum, family n relatives at Akuarium Negara. Dunno where... hehehe. Cannot remember guyz..lolololo..


Year 1985 - 6 years old - If u guyz perasan dis pic always in my wallet. 4ever n ever. With long n colour hair. Same tak cam skrg... hehehe..


Year 1985 - 6 years old - Sports day at kindergarten. Short pants beb..sexy.. Rumah biru hoowwttttt... with my best frenz "Anida". til now we r best frenz.. miss u lol...muuaahhhhxxx


1985 - 6 years old - Participation in "Pakaian Beragam" representative my kindergarten for daerah Klang. U know wat guyz... i menang this competition.. 1st runner up... chayooooo lah...



Picture with representative from Daerah Klang. From left at the back.. my partner tau.. this "Pakaian Beragam" kena bercouple. My teacher kata we oll sesuai... iissshh tak sesuai langsung... hahahaha. Myself n my sweetheart lagi sesuai.... am i rite darling.... missss u....muuaaahhhxx..



Year 1991 - 12 years old - std 6 - With my frenz "Fardarina" . Wearing tudung. Cannot remember dis place le.. I think at Masjid Negara. If im not mistaken.. sorry guyz...



Year 1995 - 16 years old - form 4 - very the control ayu.. hahahaha. At my frens house.


6 comments:

♥Syamelia♥ said...

the good old days huh...

owh ms kecik dah pandai 'meronggeng' ek? patutla dah besar jadi ratu 'ronggeng'... jgn marah linny....

---> larikkkkkk

Lyn Yusoff said...

haruslah emily... jadi ratu ronggeng.
sampai skrg ok gelaran tuh.hehehehe
nak tanya kt mum lah sape yg ajar i jd ratu ronggeng..:)
ni mesti kakak2 i yg ajar.. hehehe

Anonymous said...

kisah lampau ratu kekaboo yang berjaya...

aiyooo
xleh tahan tgk gambar lama lyn tu...
dah kepam dah dimamah usia...
padehal below 20 years gambar tu tapi mcm dah lebih 8O tahun...kekekek

ps: itu dulu....ratu kekaboo dah x meronggeng lagi
ikut nasihat orang sydney
kekekkeke

amin

MORIBAYU said...

hahahaahhahaa
keluar pic masa zaman muda la
:P

aiyooo..masa tu sure megat still kat alam roh lagi

hahahhaaaa

comel la akak masa nie
nie zaman2 kak pah nie
zaman micheal jackson itam lagi

Farazila said...

kak lyn...
u look different la..
hehehhe
xnk jadi model lak ker..
hahhaha.

Lyn Yusoff said...

amboiii ray..tak tahan ok perli i mcm tuh.. hhehehe..yg penting kenalah jaga ati kan.. kekekeke

megat.. sememangnya kamu di alam lain. nasib lah kita berkesempatan nk jumpa kan..

lilo.. lain ker? alah zaman muda2 dulu. mestilah lain skit. tak perlu lah nak jadi model. keje2 ni pun tak abis2 lagi..