Finally...

I got this info from technical site of Maxis, which is, im entitled to get the termination onthespot, waived untuk 3 weeks krn tiada penggunaan & RM200 will be waived if termination before 12 months. If not, i will fight for it. I dun care. Luckily.. nasib menyebelahi saya.. :)

Well, this is the day that i deciced to terminate this. Went to Maxis Centre Sunway Pyramid for that process. I brought back the modem for account termination. Cantik je lagi. Klu ikutkan hati, mau je Lyn rosakkan dulu. But saya tidak lah sekejam tu. Put it back nicely into original packaging.

Took the queue no & wait for a while. Everyone came & do the same thing. One of the customer pun nak terminate broadband die. Sempat lah kitorang chit chat gak. The reason why?? no coverage.. tapi pelikkan.. mula2 ok.. after 1 month terus cam hampehhh...

That process running smoothly. CS tak byk songeh. Sempat meluahkan rase tidak puas hati ku. huhuhuh. Finally, that process was DONE. Ermm tak payah lah Lyn nak ngamuk2 lagi.. hehehe

Errmm, for time being, i dunt have any internet connection. Stopped blogging during nite time. Stopped FB & watsoever. I felt so sad..huhuhu

I cant imagine... life without internet.. huru hara ok...:((

I can browse & blogging during my office hour. But again.. I have my permanent job. I cant blogging during that time.. bz...eerggghhh.. if free boleh lah kot...

Maybe entry semakin kurang yg semestinya mmg dah kurang pun... huhuhuh...

InsyaAllah, im trying to solve the problem.

Adakah hati ku kembali bertaut pada streamyx..

Eeermm just wait n see :)

5 comments:

Cheese Monster said...

yeah..good..lepas ni dah xkan dengar amukan lyn lg..lyn. choose de rite choice!k.

Cheese Monster said...

yeah..good..lepas ni dah xkan dengar amukan lyn lg..lyn. choose de rite choice!k.

Lyn Yusoff said...

heheheh...
tau takper haiz..
klu tak ari2 hangin jer..
now tgh pk nak guna broadband per..

lily lotus said...

I dari dulu selamanya streamyx..hihi

Lyn Yusoff said...

tu ler lily..
cam nak berpaling tadah balik nih.. hehehe