Lunch Time

Last week I had lunch with my ex-colleague Adik, her twin kakak n my colleague Rizal. I recommend them to try this one restaurant that serves steamboat at Ikano. According to adik.. she always lunch together with her colleague at this restaurant. Yelah office dekat kan. Kalau hari2 dtg pun tak pe. hehehe.

Actually, i am addicted to it. I ordered dumpling steamboat with clear soup. yummy.. yummy. Since i mengidam mkn steamboat.. baru lah i dpt mkn last saturday.. huhuhu. :(

Frankly speaking, it doesn't matter where the place we chill out, but it does matter with whom we chill out with.. i had a blast day out with my frens.. yaeayyyyy :)

A bit blur..smoke in the air...

After that we head to the flea market. lamanya tak pegi..huhu.. bought a top & a few things.

myself with adik. My gosip partner.. hehehe :)

Looking at Rizal's face.. yaksss..

Myself with my luvly twin..

ps : Thx to adik, kakak n Rizal.. I had a wonderful outing ngan u guyz... btw.. gosip tu yg paling best kan.. korang kan my gosip partner.. sayang korang..hehehehe

4 comments:

♥Syamelia♥ said...

aiyoo... xde keja lain ke? asek gossip, gossip n gossip....
hahhahahahah....
pas ni my turn lak gossip dgn u...
LOL

wahhh!!! mkn steamboat gitew...
i dah x fancy steamboat pulau ketam lg dah...
m nuts over flamings lak...
xpe, nt kita check out flaming 2geder ok....

Lyn Yusoff said...

aiyoo.. gosip btwn us je ok..
lama tak gosip uols..
ngan u bkn hari2 gosip ke...
hahahahah

yelah.. since i mengidam nak mkn kan.nak tunggu u teman.. lambatlah..now i pegi lah sendiri tanpa menyusahkan u..huhuh

♥Syamelia♥ said...

apa lagi sentap...
i pun dah lama xmkn pulau ketam taw...

mmg la kita selalu gossip...
xcukup dlm fon...

Lyn Yusoff said...

tak lah sentap pun.. cuma terasa lah skit. huhuhuh..
tkpelah.. yg pastinya i dah pg. tak lah i ngidam lagi..
hehehe

flaming jom.. cuti panjang ni uols..CNY...

gosip tak cukup or tak cukup bahan??
ptg ni kita gosip lagi ok..
btw.. perjanjian syaitan today is on ok..