Sleepy Head... :(


I am feeling so sleepy and headache. I dun know why. Huhuhu. Nak katakan tidur lewat, tak jugak. As usual, kul 10.30pm mmg dah landing atas katil. Sometimes senang je nak lelap matanya. Sometimes susah gak. huhuhuh.

Looked at the clock thinking its only 30 minutes before I leave for home got me so excited. Today Friday marr.... my lunch hour from 12.30pm till 2.45pm. So its long hours. Boleh balik umah & tdo jap. My house only 15 minutes from my office. Yeayyyyyyy :D

I just can't wait to get home and take a cold shower and then go to bed and Zzzzzzzzz.. No lunch coz Lyn sgt2 kenyang. This morning I had heavy breakfast. Nasi lemak paru. Sedap woooo..Once a month jer I amik heavy breakfast. Hari lain... say NO to heavy breakfast. hehehhee

Now, can't wait to get home at 12.30pm. I need my pillows around me and have a good sleep walaupun kejap.

Tonite, still can continue. I need lots and lots and lots and lots of sleep. ZZZZZzzzzzzzzzzzzz. I'm such a sleepy head....

Enuff said :D

[pic, credited to google image]

5 comments:

AzilaPalal said...

selamat tidur...=)

sue said...

seronotnyer....blh blk umah n tdo..hehehe
out of topic>>>>
sue keje kat damansara perdana n tgl kat bandar sunway

Lyn Yusoff said...

cinta,
bestnyer tdo tadi...
rase cam malas nak balik ofis.. hahahhaa

Sue,
mmg best & heaven...

eermm jauhnya gak kan ulang alik.. ngn jam lagi...

adenium said...

lyn... suatu kejelsan melampau tau.,..kalau ada org yang bleh balik umah tido on friday...dolu masa umah dekat ngan office..itu aktiviti wajib..sesekali jer tergelincir gi shopping..hehehe

Lyn Yusoff said...

hahahah..
lyn kadang je balik.. tpi best woo dpt tido kt tilam sndiri..
shopping time after work & weekend jer.. lunch hour tak sempat.. tdo je yg sempat.. hahahhaa