Kemaruk Chocolate :)

IMG01440-20110612-1944Al kisahnyer, lately ni mmg craving for chocolate. Jarang sgt ade keinginan nak makan choc kaw2 punya. Tapi lately ni nak balun choc sokmo. Pantang nampak sure membeli. Klu beli tu bukan reti beli skit2. Ni beli sekali byk mcm org nak ramai2. Tapi yang makan kat rumah Lyn pun bukannyer seteruk Lyn. Dorang makan wat2 rasa jer. Lyn takde. Bukan setakat rasa. Ni makan kaw2 sampai lobam. hahahaha

IMG01458-20110620-2349Pantang melepak tgk TV, mengadap lappie, borak2.. tangan confirm pegang chocolate. Hehehe. Sampai kan my mum bebel, makanlah choc byk2, gemuk baru tau.

Hahaha. Ermm tak lah ma.. takkan lah gemuk kot. Klu berisi skit ape salahnyer. Ni kurus melidi jer kan. Ma jugak complaint anak mu kurus melidi. Sampaikan gelang kaki Lyn pun blh lurut dgn sendirinyer. Lagi2 time tido lasak, sure tertanggal sendiri. Mula2 dulu menggelabah gak, ingat kan hilang ke ape. Skrg ni dah tau dah. Pagi je mesti check gelang kaki dulu. Takut terlucut. hehehe

Owh.. sampai skrg masih lagi kemaruk nak makan chocolate. Letak lah berapa byk depan mata sure habis punya.

Sape suka makan choc byk2?? Sila angkat tangan. Boleh gang sama saya :DD

8 comments:

Yatie said...

saya suka makan cokelat..... addicted gitu. kalau ada je cokelat dlm fridge..siap la..dok geget je.

yatie, sawanila.com

Dee said...

sesekali balun choc mmg best..tp hari2 xlah..dee cepat jemu..

Nashays said...

aku lyn, klu nak period mesti teringin nak benda manis mcm cekelat..

tp lepas2 tu pandang pon x lalu..

ttiba aku teringat ade my intern baru ni eja chocolate as chock let..naik chocking aku gelak

Lyn Yusoff said...

yatie,
boleh gang dgn u..
gimme 5!! hehee

Lyn Yusoff said...

Dee,
saya tak jemu kak..
sedapppp sgt

Lyn Yusoff said...

Nas,
laaa ko mcm tu pulak..
kalu aku balun jer..
takde nyer tak lalu..

chock let?? ape kah itu??
hahhaa

SURIA AMANDA said...

mana ada makan choc gemuk kan...bukan mkn hari2...

Lyn Yusoff said...

Suria,
makan hari2 pun tak gemuk gak..
hahahaa