My Own Domain & Hosting

After having my own template in blue color, I’m plan to having my own domain & hosting too. Plan to change my URL too. Use my own name. Much more better.

imageActually, it’s been a long time I’m plan to do it. But, kena buat step by step. Now, blog template dah settle. Now, time to move on to another stage pulak.

Ingat tak, masa blogspot down almost 1 day. Mmg haru kan. Org2 yg ada domain & hosting sendiri selamba je tak risau ape2. Still can update their blog. Org2 mcm kita yg guna blogspot ni, meroyan sampai ke sudah. Tu yg membuatkan Lyn terpikir something & came out with new decision.

So here, I need ur help where I can refer to. I mean, I need the website yang boleh provide hosting & domain utk Lyn. Yang boleh tukarkan URL name sekali. Klu boleh Lyn nak dorang transfer kan all my entries to the new domain. Pendek kata semua dia buatkan utk Lyn lah. Senang kan.

Sbb Lyn sayang betul2 dgn blogspot ni. Maklumlah since 2007 Lyn blogging. Mane lah tak sayang kan. hehehe.

Kalau boleh Lyn nak service yg terbaik lah. Maksudnyer dia boleh buat ape yg Lyn mintak. Ermm korang2 yg ada domain ni, korang pakai domain & hosting ape erk??

Server freak?? or ada lain2 lagi?? Which one much more better??

Hope you can share with me. Klu secret sgt, you can email me at azlinah79[at]yahoo[dot]com. Kita boleh cerita lebih detail lagi kat situ.

Really appreciate it.

Thx korang.. Muahhhhhhhxxx

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

myself my serverfreak... redmummy pun pakai serverfreak

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
both u I tau uolsss guna serverfreak..
nnti leh tanya2...