Macarons Again!!

I was in Empire Mall last Saturday, have a short meeting with my agent. I’m his client. So wife dia pun join skali since she’s working at Empire Mall too. Met up at Nyonya Colours, settled with a few things & chaw. Owhh Lyn tak makan pun kat situ. Ater puasa kan. Bau2 food tu mmg menyelerakan. Tapi wat2 jelah tak bau. Hahaha

I’m alone there. So followed by window shopping & shopping too. From boutique to another boutique. Tak boleh nak shopping sakan sgt. Kena menabung dari sekarang. Kan muchukkk kan… Hehehehe

Plan nak berbuka puasa kat Empire. Tapi disebabkan takde gang, berbuka sajalah di rumah.

IMG01496-20110702-1529But sempat singgah Whisk nak beli macarons lah. My favorite. hehehe. Ingat nak beli red velvet, tapi dah habis pulak. So dpt beli macarons jer.

IMG01498-20110702-1732I just bought 5 pcs of macarons. The flavor is caramel, red bean, peanut, blueberry & chocolate. RM2 each. Lyn taknak cerita sgt pasal rasa macarons ni. But honestly, I love this from Whisk. You can read my previous reviewed on this.

Memang sedap. Kalau tak percaya, give a try.

Owh itu lah jugak juadah berbuka Lyn hari Sabtu tuh. Cukuplah before heading to my mum’s home.

4 comments:

mummysyafie said...

a'aa..mng sedap. aritu akak beli sampai 20 bijik. bukan selalu boleh datang ke empire mall. so once singgah terus amik byk. jalan sambil makan.. :P

Lyn Yusoff said...

Mummysyafie,
hhehe..
lepas ni boleh singgah n beli lagi..
try yg lain plak kat empire tuh.. byk yg jual macarons..

sW33tdARLiNG said...

bila nak belanja i? i nak rasa sebiji.. hehehe

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
meh dtg empire..
i belanja u..
hehhee