Arghhhh!!! :(

I hate when people argued with me. Lagi2 jenis mengugut. Owh damnnnn!!!! I hate this people. Huhuhuhu…

It’s totally ruin my whole day. Owh I’m serious.

bad-mood1 There’s reason why I’m having this bad mood.

A few days back asyiklah carik pasal tak tentu dgn aku ni. Aku dah start muak dah perangai org mcm ni. Letih okey.

I always have a reason for everything I feel. Takdenya nak moody or marah melulu.

So sume entry mmg Lyn pull back. Takde mood nak up kan. Next time jer lah, sok2 jer.

Ermmm owh tolong!!! I’m looking a new job. Puhlissssss help me!!!!

6 comments:

Bitt (double IS) said...

masaalah dlm opis erk...sabooo lynn sayangg...

sue said...

hurm.. same goes to me lyn.... fed up ngan org camni yg rs dia bagus & betul sesajaeee.. hehehehhe

SURIA AMANDA said...

Lyn x mo marah2 eh..nanti x cun..

Lyn Yusoff said...

Bitt,
biasalah yang..
pening tgk perangai org camni..
sakit hati huhuhu

Lyn Yusoff said...

Sue,
mmg sue.. sgt meluat dgn org2 mcm ni.. tu yg makin sakit hati... :(

Lyn Yusoff said...

Suria,
tension along..
huuuhuhuhuh :(