Saya aka Myself

Hi LoVers,

Just look at this image below…

page2 Both is my pic of coz :) Can you spot any differences??

Lyn pun sendiri tak pasti sebenarnya. hehehe. Yg Lyn tau rambut ttp maintain pjg dari dulu sampai skrg. Melonjong tinggi pun iyer. Sbb zaman2 sekolah dulu, antara kawan2 baik Lyn, Lyn yg tinggi melonjong. Yg lain sume rendah2 jer. Dulu chubby skit. Tgk pipi pun dah tau kan. Skrg tak lagi dah. Hahaha

Tapi perasan tak masa kekecik dulu Lyn byk anak rambut?? Sampai skrg pun ada lagi. Tapi dah kurang skit. Faktor usia barangkali. Hahaha. Klu pakai tudung, selalu org tegur rambut terkeluar. Padahal anak rambut ko. Hehehe

Fizikal barangkali tak berubah lah. Maintain kurus. Dah besar panjang ni lain lah skit muka. Tapi tak lari sgt lah. Lebih kurang sama jer #Eh

Cuma skrg ni makin risau sbb berat bdn mcm naik lah plak. Serious risau giler. Tak suka.. tak suka. Huhuhu.

Skrg ni dah start jaga makan uolssss. Siang makan sbb perlu tenaga. At nite just having bread & milk. That’s it. Tapi klu dapat puasa pun bagus jugak. Diet yg paling mujarab dan semestinya sihat. 

 

8 comments:

Mooniqueen said...

Alololo, comelnya u yang.... Lebih kurang je tak byk diff sgt...

Amanda Suria said...

x banyak berubah eh..sama jer..lebih kurang muka si puteri..kan?

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Sofia rasa kan ade rupe akk ms kecik nih ade rupe anak sedare akak la..

regards,
Unsmiley

m a r i s s a said...

sebijik muke mase kecik! comei...

btw, hi bloggers jom la FOLLOW dan LIKE blog entry diyana k
www.diyanamarissa.com

Lyn Yusoff said...

MQ,
hahaha...
betul tuh...

Lyn Yusoff said...

suria,
adalah skit2 muka si puteri tuh..
tu yg dia perasan ya amat. haha

Lyn Yusoff said...

sofia,
mmg pun.. she's noticed that..

Lyn Yusoff said...

marissa,
haah.. btul tu