Cerita-ceritera

Hi Lovers,

Seriously, I'm really… really… lazy to update my blog. I was just too busy with my work, personal works & training. Tak tau nak tulis ape dah sekarang ni. Otak ni cam dah tepu. Hahahaha

I’m having my family gathering by end of this week. Really busy with a few things related on that. Everything must be perfecto. Everything goes smooth & nice :D

Besides that, I was busy with annual dinner organized by my company. Eventhough, I’m not committee but I need prepared myself during that day. Nak prepared for best dress & performance. I have 2 performance during annual dinner. 1st my single performance with Melly Goeslow’s song, and 2nd duet with my GM. Tu permintaan dia. Kenalah tunaikan. Nnti katanya tak sporting plak. So kawan2 ku di office, jangan makan hati hokeyyyyyy…. Hahahha.

Anyway guyz, actually my bos went to oversea last Monday. So mak tarak kerja wooo.. Duduk di office pun ala-ala santai gitu. Masuk office pun pukul 8.30am, half an hour a bit late. Tapi Tuesday je aku wat perangai dtg lewat, semalam datang awal. Mak kan divaaaaaaaaa… so takde sape marah hokeyyyy…yg penting kerja beres.

Last but not least, myself really.. really… addicted to Twitter skrg ni. Live update woooo… Kira kalau nak meroyan… mengamuk.. bergossip.. nak wat lambaian ratu… wah gitu!!!..semua boleh erk. Add me http://twitter.com/azlinah79. Semuanya terjawab on the spot.

Enuff said

*hugs*

5 comments:

Anonymous said...

Wooo mesti suare mantap nih. Slalu karaoke ek?

Qaira Haffieze said...

Wah! bleh masuk mentor musim baru ni.. niwey, hope family gath tu suksess dan update lah sini...boleh kami skodeng2..hehehe

Salam Ukhwah!

Lyn Yusoff said...

N,
sort of la... boleh lah klu nak masuk bertanding.. hahaha
karouke taklah slalu.. tpi klu org ajak.. jadik jer.. I mmg suka nyanyi.. karaoke jom!!!

Qaira,
I nyanyi suka2 jer u.. takde lah nak masuk mentor bagai.. hehehe
InsyaAllah moga2 sume2 succes..
nnti Lyn update k..

Anonymous said...

Jom2 hahaa...happy hour green box bkt tinggi syiok gak :p

Lyn Yusoff said...

N,
jom arrrrr... mari kita karok bersama2.. u kat shah alam ker??