The Smurfs

Hi Lovers,

Still remembered this cartoon???smurfs_villageThis one was my favorite cartoon when I was young child. Serioussssss I loveeeeee the cartoon characters & environment. Full with mushrooms & flowers. I love the music and songs that were incorporated into it.

I keep on trying to find the DVD almost everywhere. But, Lyn mmg tak bernasib baik. Tak pernah jumpa. Apalagi nak membeli. Huhuhuhu.

Until now, I’m always watching the video from YouTube.

If let’s say you guyz pernah tau or ternampak, please let me know. I want it so badlyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

8 comments:

Anonymous said...

cartoon ni tahun bile ek? mcm pnh tgk tp x bp igt...

Lyn Yusoff said...

Cik N,

Lyn pun tak ingat sgt thn bila.
Msa tu Lyn primary school..
Around 1990 kot..

Amiha Ayu said...

smurfs... jem.... thundercats...
OMG!

those were the days!

Mama Azlina said...

lyn..mama ingat lagi cartoon nie...comel kan...
tapi la nie takdak lagi la cerita cam gini...

sWeEtDaRLinG said...

me too... dulu masa kecik2, bila balik singpore baru boleh tengok kartun ni...

Lyn Yusoff said...

Ayu,
Ya Allah.. tu mmg zaman kita kan cartoon cam tuh. Serious Lyn rindu giler..

Lyn Yusoff said...

Mama,
Mama pun tau gak eh citer ni.. yelah zaman membesar pun lebih kurangkan.. sure lah tau cartoon2 yg comel cam gini. but takde lagi.. kat luar pun susah nak cari DVD nyer...

Lyn Yusoff said...

Amy,
tapi mmg sweet n comel kan cartoon ni. rindu sgt nak tgk lagi...