I Want it so Badly!!!!!

Hi Lovers,

Afternoon everyone!!!

How’s your lunch?? Mine… biase2 jer. Just a simple menu. Hehehe

Toshiba-Portable-External-Harddisk

I’ve been planning to buy external hard disk since last year, not only to do backup but also convenient purpose as I’ll be traveling this month.

I can’t transfer a 40GB data to laptop using a 3GB flash disk. Lambat woooo. So, it’s best to buy an external hard disk.

Fyi, PC fair just around the corner. Lyn hope dapat beli masa PC fair nnti. InsyaAllah. Well, I’m not familiar with external hard disk & also the price range. Banyak sgt brand sekarang ni. Tak tau mane yg bagus. My budget RM200, or less pun ok. Hehehe.

Anyone can share with me please……!!!

Thx :D

Ps: I love blue line tuh. Cantik!!!!

[Pic, credited to Google image]

6 comments:

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum kak lyn,

wahh. coolnya ext hard disk tu.
oh ye, bila ya pc fair?
calling2 kak.
mau buat lawatan muhibbah juga ni.
hik hik.

Lyn Yusoff said...

salam syahira,

mmg cantikkan. tu yg nak beli satu.
pc fair on 16 - 18 april.
jom kita pegi same..
hehehhe

sWeEtdArLinG said...

uuuh i want, i want!! jom pi cari sama2 nanti... :):):) nak store gambar ler...

Lyn Yusoff said...

jom2!!!
kita beli same2..

Anonymous said...

Lyn my fren told me once better beli xternal yg ade system sndiri. Like cruze pendrive. But lupe la brand ape..hukhuk

Kebaikannye external ni mmg x dijangkiti virus. Yela bayangkan kalau xternal size besar gabak pastu kene virus tak ke seksa....

Survey la dulu ye which 1 better ;)

Lyn Yusoff said...

Cik N,
thx for the info..
if u dun mind leh tak tolong tanya kan brand ape..
i tgh tanya2 my frens brand ape yg elok.
thx