Goodbye 2010, Welcome 2011 :)

Hi Lovers,

This is a sticky mode, do scroll down for latest entries. Thx yea... :) [Lupa nak letak sticky mode]

Good morning everyone!!!

2011Pejam celik, pejam celik… kita hampir meninggalkan thn 2010. Less than 1 week, its the end of 2010. Samada ianya meninggalkan kenangan manis mahupun pahit, terpaksa kita telan.

So mcmane dgn azam 2010 korang?? Berjaya terlaksana atau tidak??

To me, byk sungguh coretan 2010. But not all I can share & tell. Personal, family, kerjaya.. Syukur Alhamdulillah. Semestinya kita inginkan yg terbaik.

Pahit manis, semuanyer ada. Bukan kehidupan lah klu kita tak menempuhi semua tuh. Alhamdulillah, I learn & appreciate what I have in my life, eventhough I'm not strong enough to face it. I'm still disillusioned with lots of things, I wish somehow I'd know what I'm supposed to do/ be doing especially in 2011.

But 2011…. a lottttttttttttttttttttt more to archive. I have full list dan klu boleh, Lyn nak menjadikan semua itu kenyataan. Yang penting kita kena disiplin. Semoga Allah memberkatinya. InsyaAllah :) klu tak menjadi tu bukan rezeki kita lah gamaknya.

.. but I need is more love for everyone and what I wish for is happiness and direction.

Currently, I'm filled with gratitude for all the goodness, blessings and glad tidings Allah has given me, Alhamdulillah. Syukur sgt2. Amin.. :)

*hugs*

Lyn :)

4 comments:

sW33tdARLiNG said...

awalnya wish... cheer up... ada berapa hari lagi untuk dinikmati! heeeee
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
hehee..
saje je, takut terlupa..
sbb byk sgt entry menyusul lepas ni..
lagipun tinggal beberapa hari je lagi.. hehehehe

mummysyafie said...

rasa macam cepat je masa berlalu...sumtimes akak jadi takut plak untuk berdepan dengan 2011 ni.

Lyn Yusoff said...

Mummysyafoe,
yelah..
masih jauh lagi perjalanan hidup kita..
insyaAllah semua ok. Amin