Abah Sentiasa Di Ingatan Kami

Allahyarham Haji Yusoff Bin Tahir

7th Sept 1930 – 18th Apr 2003

image

Hari ni 18th April 2012, genap 9 thn Arwah Abah meninggalkan kami sekeluarga. Rasanya baru semalam kami bersama Arwah. Teringat2 sewaktu Arwah masih ada disisi.

Gelak tawa & tegasnya sebagai seorang bapa, kami tidak lupa hingga sekarang. Masih lagi segar di ingatan kami sekeluarga. Tidak pernah lupa pun.

Rindunya kami pada Arwah tak terkata. Kadang2 tu bila kitorang borak2 recall balik kenangan kami sekeluarga dgn Arwah, mmg sedih sgt. Kadang2 nak gelak pun ade bila teringat gelagat Arwah yg suka mengusik kami.

Serious, I miss those moments :(

Al-Fatihah buat Ayahanda tersayang, Allahyarham Haji Yusoff bin Tahir. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham dah di tempatkan di kalangan org2 yg beriman dan beramal soleh. Amin

Tidak lupa kepada mereka juga…

Al-Fatihah utk kedua abg ipar, Allahyarham Badrul Hisham bin Hanafi & Allahyarham Abdul Aziz bin Selamat, anak saudara, Allahyarham Mohd Norhairi bin Mohd Johan & Allahyarhammah Hazlinda binti Hussein, ahli keluarga serta muslimin & muslimat yg telah kembali ke rahmatullah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh kalian dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman & beramal soleh. Amin.

Sebenarnya, Lyn tak mampu nak tulis panjang2 lagi. Sebak sgt ni. Meleleh2 dah air mata masa tulis entry ni. Hanya orang yg pernah rasa kehilangan, akan merasa ape yg Lyn rasa sekarang ni.

Ya Allah…

Abah… kami semua rindu Abah. Semoga Abah tenang di sana. Amin….

6 comments:

atty's said...

Al fatihah utk arwah pakcik,
kty pun dah takde abah..tp arwah abah kty punya besday hari ni ler 18 april.arwah meninggal 21 august 2005

Alfatihah utk arwah2 bapa kita ye lyn.amin

Lyn Yusoff said...

Kak Ty,

Thx kak..
Al-fatihah tuk arwah ayah kak ty..
semoga dicucuri rahmat ke atas rohnya

SURIA AMANDA said...

Alfatihah...semoga roh arwah abah tenang di sana..amin...

Lyn Yusoff said...

Suria,
terima kasih along..
amin

sW33tdARLiNG said...

al-fatihah to him, my dear... sedih pilu tiap kali teringatkan memori bersama abah/ayah/papa tercinta

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
thx dear...
mmg sedih & pilu sgt bila terkenang sgt2 bersama arwah abah