Chibi Maruko Chan

Kids sure suka tgk Chibi Maruko Chan kan??

image Puteri’s favorite cartoon. Dah Lyn pun kekadang terjebak sama tgk cerita cartoon ni kat Astro. My mum & sis too. Hehehe. Kelakar citer ni, especially chibi maruko chan tu ler. Suka nau ngusik mak n kakaknya.

IMG02379-20120526-1229So ape kena mengena maruko chan & kuih muruku tuh??

Camni citernya…

Di sebabkan, nama maruko tu dah hampir2 sama dgn muruku, tu yg Puteri terus panggil maruko chan tuh. Hahahaha.

Korang tgk berapa panjang akal dia. Hehehe. Tak pasal2 dia panggil maruko chan. Hahaha

My sis yg bagi muruku tuh. Dahlah sampai skrg klu dia nak makan muruku, mmg dia akan sebut maruko chan. Dah kitorang pun terikut sama panggil maruko chan. Hahaha

Macam2 tau budak bertuah ni. Hehehe

2 comments:

Cindyrina (The Princess) said...

lol...camni pun boley kah??? kelakar...next time go buy maruku then ask "Aney! Maruko Chan 200gm" hahaha

Lyn Yusoff said...

Cindyrina,
boleh jugak mcm tuh..
LOL :)