Thx Kak Ngah


Doesn’t it look so tasty? I got this yummy dessert which is puding jagung special by my lovely sis. Actually, Lyn really mengidam nak mkn puding jagung after saw it at Lily's blog.

Lily, finally i got it. She made for me & family... yeayyyyyyy.. yummyyy.. yummmyyy :)

Puding jagung is very easily made dessert, completely with corn. This is very simple recipe. tip top tip top sudah siap. It's easy and she made it using less sugar. Tak mau manis2 sgt. Nnti my mum takleh nak mkn. This one is a good one and everyone loves it.

Well, she made one day after raya. Maklumlah sekali sekala balik kampung.. nak lah try puding jagung yg my sis buat. Sedapppp & enak sih...


But the most important is, kenalah masak betul2 supaya tahan lama. Kalau letak dlm fridge lagi sedap. Sejuk jer. Smbil blogging ni pun Lyn still mengunyah puding jagung. Sedap tau :)

Let's join me people!!!... hehehehe

2 comments:

Cheese Monster said...

Uh.tb2 lapar.xde sikit utk blogger ke?ni tunjuk gambar je.huu

Lyn Yusoff said...

hbz,
klu nak kena dtg umah i ler..
hahahaha