Ntah2, Hari ni 1 Entry jer…

Hi Lovers,

Good morning everyone!!!..

Ni live update from my office..

Tiba2 mood malas & mengantuk menerjah Lyn hari sejak dua tiga hari ni. Jadinya.. blog tak berupdate & tak berusik langsung mlm tadi. I don’t have any ideas to update or watsover. Balik2 tgk blog sendiri yg tak berupdate tu sambil blog walking, tu pun klu sempat. Hehehe..

Yes, I’m addicted to twitter. Twitter is great place to meet people using 140 characters at a time. I started tweeting last year. From web, BB, UberTwitter & now TweetDeck plak. Finally, I’m using TweetDeck since last nite. Senang & best sgt2. Jakun skit lah. Sbb baru installed. Hehehe. Itu pun if ada kat rumah, if not still guna UT.

If tak update blog pun, Lyn boleh Twitter thru my small gadget. Still can chat with all my followers & following jugak. Owh yea… currently I’m very happy with Twitter. I can update my status every 5 minutes. Besttttttttttt… Hehehehe

I’m going to Twitter my way through life.

Oklah… better stop here..

Ade kerja skit… nak interview candidates.

Happy Friday & have a great weekend.

Bye….

3 comments:

Dee said...

xde twitter..ada FB ngan blog pun x terurus dik oii!! hahaha..

lily lotus said...

rajinnya u! tak terkejar i nak update status secara melaju

Lyn Yusoff said...

Kak Dee,
Lyn syok dgn twitter skrg.. Fb jarang jengok.. blog n twitter jelah hehehe

Lily,
rajin.. sbb gajet hanya di tgn.. hehehhe