Rezeki Lagi :)

10062010436She’s my colleague aka my adik in my office. Teman makan.. teman gossip… teman ketawa & she’s everything to me in the office. Still young, single & available. Promote nih. Hehehe. Suka dapat makanan yer…. Hehehhe

Will gonna miss her so much :(

Ok2.. back to main topic, yesterday was my lucky. My colleague belanja we ols pizza hut. But we not ordered any pizza pun, masing2 teringin nak makan lasagna. Bila dah google tu, duk teringin plak nak makan lain. Boleh!! gediks tau mak nyahhhh!!! hehehe.

So we managed to ordered through phone & mintak delivery saje. Lagi senang. So around 11.50am tu kitorang pun call & order bagai…. Cepat & pantas erk.. Tepat 12.25pm sudah sampai di office. 10062010438We ordered 3 sets of Seafood Lasagna & 3 sets of Creamy Carbonara for 6 of us. By the time pun dah lunch hour. Ape lagi.. kita makan dulu….10062010440It’s mine, Creamy Carbonara. The taste was good but too creamy. Kacang peas tu Lyn tak makan. But a bit frustrated lah, tak seperti yg digambarkan dlm website. Hehehe. But habis gak Lyn makan, yg tinggal kacang peas tu jer. Cuma terasa agak muak lah. 10062010442Tapi tea break pukul 3.15pm, masing2 duk mencari makanan lagi. Sebab masing2 perut kruk krak.. kruk krak berbunyi kelaparan. Berlarilah kitorang ke kedai area my office. I had laksa for my tea break. That’s was awesome. Sedap & pekat kuahnya. Terus kenyang sampai ke malam.

So malam harinya, I didn’t take dinner because I was too full with all the food pada siangnya. Mane tak nyer.. dr pagi membawa ke petang asyik mengunyah jer. Mane tak kenyang :)

Owh… dietku kemana ni???

Starting next week… I need to diet back. Hehehehe

5 comments:

lily lotus said...

hiks..takpe lynn..rezekikan jangan ditolak..tapi diet boleh saja ditolak :P

Lyn Yusoff said...

lily,
mmg lah gitu..
tapi klu asyik makan jer.. abis lah diet ku.. :P

ravishingpeacock said...

heaven tol bab mkn nie hehe ;)

Anonymous said...

OMG suddenly i'm craving for Laksa!!!
Nak sikit...??!!

Lyn Yusoff said...

Ravishingpeacock,
mkn mmg heaven..
tapi jgn lupa dunia.. hahhahaa

N,
meh dtg sini... hehehe
i belanja laksa...