Tuntut Cerai

Saripah: Kiah, aku ade problem la ngan laki aku

Kiah: Cer cite kat aku. Ape ke problem nye tu…

Saripah: Aku ni dalam proses nak mohon cerai ni…aku tak tahan ngan laki aku tu

Kiah: Huh…ko bior betul!! Nape weh?? Selama ni aku tengok korang hepi je

Saripah: Hepi ko cakap! Tiap-tiap malam dia keluo masuk disco ko tau! Tak tahan dah aku…

Kiah: Dasar lelaki! Kaki clubbing rupenye laki kau tu..muke je suci

Saripah: Eh tak.. dia tak suke clubbing

Kiah: Abih die gi disco watpe kalo tak mengklabingkan diri?

Saripah: Kalo die klabing aku tak kisah… problemnye die gi disco cari aku!! Malam semalam die hambat aku balik umah..ade ke patut!! Malu tau kawan-kawan aku nengok

Kiah: %$&*^)*

 

2 comments:

Amanda Suria said...

bududs nyer bini...dah ko kaki klabing..ko nak ceraikan laki ko plak...hahahahaha

Lyn Yusoff said...

suria,
tu lah pasal..
lawak2.. heheh