My Lovely Cuppies

As I mentioned before, my lovely niece will be getting married next month. So she had requested that I sponsored cupcakes for her hantaran. Motiffffffff!! being ur auntie yg baik ni, I sponsored lah erk. Dulu, my niece nye wedding pun I sponsored gak. My lil sis nyer wedding lagi banyak I sponsored. Hehehe.

My turn coming soon yea... :P

Well, managed to order with Kak Pah since myself pernah rase cupcakes die from my colleague. Sedap & soft sgt2. But Lyn tak leh nak tunjuk rupanya camner. Once Lyn dah ambil cupcakes tu nnti, I'll show u later ok. Pic taken from her blog. Cantik kan...

Thx Kak Pah kerana sudi amik order Lyn tuh. Btw suka dgr Kak Pah gelak. Chumellss :P

So Im gonna leave u her blog URL or u can click chepahcutecake. Enjoy & have a nice browsing through her cupcakes :)

2 comments:

Mama Azlina said...

mmg betul..dis is their time..bila tiba yr big day..insya'allah they will sponsor u ...heheheh..
nice cupcakes la...mesti sedap...

Lyn Yusoff said...

hehehe..
insyaAllah kak.
tapi kita sendiri sebenarnya tak harapkan ape2 pun.. klu org beri kita terima.. hehehe