Salam Ramadhan 1432H

This is a sticky mode, do scroll down for latest entries. Thx yea... :)

Assalamualaikum,

Kepada rakan-rakan semua, salam kemaafan saya pohon sempena ketibaan Ramadan Al-Mubarak tahun ini, semoga kita di berkati Allah SWT dlm menjalani ibadah puasa. Amin

kak ina 1Sempena tibanya bulan baik Ramadhan tidak lama lagi saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika :

  • Saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengajakan mau pun yang di sengaja;
  • Saya ada menyakiti hati di antara anda semua;
  • Saya ada terlanjur kata bila berbicara;
  • Dan mohon halalkan makan & minum yg pernah anda berikan kepada saya selama ini dan juga mohon dihalalkan semuanya.

Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, InsyaAllah.

Penuhi lah Ramadhan kali ini dgn amal ibadat & bertaqwa kepadaNya, seolah2 ini Ramadhan yang terakhir buat kita semua. InsyaAllah

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK

4 comments:

attyfir said...

salam ramadhan lyn

Dee said...

selamat menyambut ramadhan lyn..salah silap dee harap dimaafkan..

sW33tdARLiNG said...

salam ramadhan lynn and phewwwwitttttttt!!~

SURIA AMANDA said...

Selamat menyambut ramadhan lyn..along pun sama..akalau ada salah dan silap harap maaf yer..