Salam Ramadhan 1433H

This is a sticky mode, do scroll down for latest entries. Thx yea... :)

Assalamualaikum,

Kepada rakan-rakan semua, salam kemaafan saya pohon sempena ketibaan Ramadhan Al-Mubarak tahun ini, semoga kita di berkati Allah SWT dlm menjalani ibadah puasa. Amin

Lyn4Sempena tibanya bulan baik Ramadhan tidak lama lagi saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika :

  • Saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengajakan mau pun yang di sengaja;

  • Saya ada menyakiti hati di antara anda semua;

  • Saya ada terlanjur kata bila berbicara;

  • Dan mohon halalkan makan & minum yg pernah anda berikan kepada saya selama ini dan juga mohon dihalalkan semuanya.

Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, InsyaAllah.

Penuhi lah Ramadhan kali ini dgn amal ibadat & bertaqwa kepadaNya, seolah2 ini Ramadhan yang terakhir buat kita semua. InsyaAllah

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK

6 comments:

Mooniqueen said...

Pose kalah model gittewww... Kejap je Dah nak pose kan?

SURIA AMANDA said...

amboi...cun plak gambar cik adik ni....nak jugak buat mcm ni tp x reti la..

hasrul hassan said...

Selamat Menyambut Ramadhan juga

www.hasrulhassan.com

Bobo said...

selamat menjalani ibadah puasa :)

Mia said...

Salam Ramadan juga...kalau sudi singgah le ke blog kita...http://shumie-dz.blogspot.com

Lyn Yusoff said...

mia,
thx for dropping by...
salam Ramadhan jugak..
nnti i singgah yer