Lawak Adult, Below 18 Tak Boleh Baca :)

Laugh is the best medicine. Just enjoy & have fun ok. Hahahaha

Aminah adalah seorang budak perempuan yang malas dan tak pernah menumpukan perhatian dlm kelas. Satu hari kat kelas agama, dia tido je mcm biasa.

Ustazah pun tanya soalan. “ Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?”. Takde sape pun yang jawab.

Ada seorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat skit. Dia pun cocok cik von Aminah dgn jarum. Aminah pun menjerit “MAK!!”. Ustazah pun puji Aminah sbb bagi jawapan yang betul. Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan. “ Sape pencipta alam dan segalanya?” Budak tu cocok lagi dgn jarum. Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!”. Sekali lagi ustazah puji dia sbb bagi jawapan yg betul. Aminah sambung tidur balik.

Pastu Ustazah tanya lagi soalan. “ Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?” Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata “ Ko cocok cik von aku pakai benda tu lagi siap ko!!”

Ustazah terus pengsan.

Hahahahahhahaaha

LOL

3 comments:

Fiq said...

cin von? bontot?

haha.. siesly lawak gak..sampai pengsan ustajah tu..

freshly made ke hape?

sW33tdARLiNG said...

yer yer yer... Sgt lawakkkkkk

Lyn Yusoff said...

Fiq,

haah.. betul lah tuh..
lawak mmg lawak..
got this from my friend...


Sw33tdarling,
hahahhaha.. lawak lucah plak