Lawak Lagi :)

Tunduk

Dua orang sahabat, Mamat dan Abu bercerita tentang pekerjaan bapa masing2.

Mamat : Papa aku hebat. Dia polis. Semua org takut dgn dia.

Abu : Eleh.. kerja bapa aku lagi hebat drpd papa kau. Klu dia suruh org tunduk, mesti orang tu tunduk.

Mamat : Wow!! bapa kau kerja apa?

Abu : Tukang gunting rambut.

Mamat : &*$^()^@

Taugeh

Pada satu petang, seorang lelaki berumur mendptkan rawatan di klinik krn telinganya dimasuki biji kacang hijau semasa membeli brg dapur di pasar.

Doktor : Encik ada masalah apa?

Pesakit : Biji kacang hijau masuk dlm telinga saya.

Doktor : Biar saya periksa telinga encik.

Selesai pemeriksaan.

Doktor : Ada 2 cara keluarkan biji ni.

Pesakit : Macam mane doktor?

Doktor : Pembedahan kecil kos RM2000. Satu lagi pilihan percuma.

Pesakit : Saya ambil pilihan percuma.

Doktor : Klu nak percuma, awak kena sabar skit.

Pesakit : Takda masalah, cara bersabar mcm mane doktor?

Doktor : Caranya, siram telinga awak 2 kali sehari, nnti bila dah jadi taugeh, tarik keluar.

Pesakit : !#%$%^&(*^% punya doktor

No comments: