Owh It’s March Already!!!

Omg!!! Time flies!!!

it's comingMeaning my birthday is coming up soon and I am soon turning 3*!!

Btw, what would you ask for ur birthday present?? Something expensive or not??

If u don't mind.. share lah with me..

To me, expensive or not its doesn’t matter. Yg penting kepuasan mendapat sesuatu barang tuh. Suka tu yg penting. Betul tak??

Personally, I don’t really that much to request for this year because I’ve already giving myself presents through out the whole year. Ada rezeki lebih, adalah token for myself is either besar atau kecil, mahal atau murah. Should be no problem :)

Jarang berkira tuk diri sendiri, if mampu dan ada rezeki lebih, I’ll go & buy. Easy.

I just listed some things I'd like to get for this year.

  • New gadget is either Ipad or Samsung Galaxy Tab.
  • Designer handbag. Brand?? Biarlah rahsia.. hahaha.
  • Overseas trip soon.
  • A set of Swarovski.
  • Etc…

Ermm.. mcm byk pulak yg nak dibeli for this year. InsyaAllah.. klu ada rezeki lebih, adalah tu nnti. Yg penting utk my mum 1st. Yg tu mesti didahulukan.

InsyaAllah…. moga rezeki murah tahun ini. Amin :DD

[Pic, credited to Google image]

No comments: