Bored & Bored :(

I don't know what is really wrong with me lately? Really feel bored with my work. Out of sudden I'm feeling like this. Huhuhu.

I feel like I want to go travel somewhere to find a peace, but due work commitment & masa yg agak terhad, terpaksalah ditangguhkan buat sementara waktu.

Maybe one day I will get to go on one of these holidays. I will find a date, I will. Must be before May or after May. Sbb May nnti ada big project. Yuhuuuuuuu!!!.

Can’t wait!!!!

Super excited!!! :DD

Tetiba jadi excited pulak kan. *wink wink*

Ermm… I feel bored. Mcm boring dgn routine harian skrg ni. Mcm la baru benda ni kan. Padahal hari2 mcm ni. Ishhh tak baiknyer mengeluh tak tentu pasal.

Kerja boring..

Blogging pun boring..

Duduk rumah tak buat ape2 pun boring..

Semua boring yer Lyn…..

But I like shopping. Yg tu tak boring. Hehehe

Sometimes I feel I wanna stop blogging. Sbb kekadang tu takde idea & boring nak menulis. Tapi boleh ker masalahnya?? Tak boleh kot. Dah nak masuk thn ke 5 tetiba nak stop. Dunia Lyn ni mane leh stop woiiiii. Giler ke hapa kan.

Rasanyer this weekend nak pergi somewhere yg tidak memboringkan lah. Dah lama dah tak pergi tempat tuh. Harap2 tak boring. Klu boring gak, baik lah tidur jer. Yg tu tak boring sbb boleh balas dendam tidur. Hahahaha

No comments: