Wordless Wednesday #82

image

4 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt

Kak..sofia bkn lah nak tunjuk pandai..cume sofia telah pun alami sndiri situasi mcm nih sewaktu suami sofia meninggal..waktu tuh mmg sofia rs gelap sgt..tp sofia percaya..Allah ada..sofia dekatkan diri dengan Allah agar diberi kekuatan untuk terus hidup..sampai dalam mimpi suami sofia tak pernah senyum..
tapi bile sofia kekalkan dengan bergantung harap hanya pd Allah..alhamdulillah..memang sofia rasa sangat Allah bantu sofia..dan yg buat sofia betul2 utk kuat bila mimpi suami pun, skg die senyum evn die mengalirkan air mata..

Akk..bykkan sedekahkan doa yer

regards,
Unsmiley

Amanda Suria said...

along pun sedang berdukacita...entah la..x tau nak ckp mcm mana...xper la allah ada..andai jodoh kami kuat..allah makbulkan..andai xde jodoh..maybe allah ada sebab kenapa jauhkan...

Lyn Yusoff said...

sofia,
terima kasih sofia..
kak lyn pernah kehilangan abah & anak buah. so mmg ape2 pun kita kena kuat semangat..

Lyn Yusoff said...

suria,
byk2 kan berdoa along..
Allah sentiasa mendengar doa hambaNya