Tak Aci :(

P1060957Tengok ni.. nasi kerabu penuh dgn lauk daging, sambal yang kaw2 pedas utk anak buah Lyn & adik beradik kat rumah.

P1060955Untuk Lyn, nasi kerabu kosong jer uolssss. Sampai sambal pun takde. My sis sendiri yg tak bagi penjual tu letak sambal. Ape lah kakak aku ni. Sabar jerlah. Tapi selamba jer Lyn cilok sambal dorang. Takde belacan takpe. Klu ade belacan mmg Lyn tak makan. Gatal nanti.

P1060958 Owh dah lama tak makan putu piring ni. Sedapppppp. Tapi Lyn lebih suka putu buluh. Yang hok tu lagi sedap & lembut. Tapi dah takde. Dapat makan yg ni pun bersyukur sgt2 utk org yang masih berpantang ni :)

4 comments:

Khai_Low said...

kerabu? eeee..tak suka.. pernah tersalah beli nasi lemak, tetiba nasi dia biru bagai. terus buang. tak sukaa!! haha

Lyn Yusoff said...

Khai,
sedap lah nasi kerabu ni..
try lah....
im addicted ok

Khai_Low said...

addicted? really? ok2. nanti i try..heheheee

Lyn Yusoff said...

Khai,
try lah.. baru tau sedap ke tak..
nasi kerabu mmg fav i..