Rindu.....

08062010431

OMG!!! Tiba2 rindu nak makan makanan yg pedas2, sambal belacan, seafood & segala makanan yg tak dapat makan buat sementara ni disebabkan kena berpantang. Huhuhu

Tekak ni rasa lain sgt2. Owhhh bila kah dpt makanan yang sedap2 ni??

Owh yer, muka dah semakin cengkung sekarang ni. Tak suka!! Tak suka!! Dah mcm tengkorak hidup plak. Teringat zaman sekolah dulu2. Mmg kurus bebenau. Tulang kat leher pun nampak. Dah mcm kolam dah rupanyer. Hahahhaa

Owh yea... berat badan pun dah turun. 44kg je uolssssss. Semakin kurus lah aku ni. Hehehehe

6 comments:

sW33tdARLiNG said...

nanti Lyn dah sihat datang umah..! i masakkan u sambal telur tuuuu

Dee said...

alahai siannya..nti dah sihat gi umah amy ye..hahaha..

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
serious ke amy??
wajib dtg lepas sihat ni. Hehehhee

Lyn Yusoff said...

Kak Dee,
tu lah kak, leh pg umah Amy..
akak pun dtg sekali ok.
memandai je aku ni.. hehehe

wany said...

omg kurusnye akak skrg! sy pn 45 kilo tau. hehe. xpe nnt da sehat leh makan byk2. take care!

Lyn Yusoff said...

Wany,
mmg kurus sgt2 wany..
nnti kita jumpa ok..
anyway, thx so much :)