EErrgggggghhhh... :(


Geram... geram aku geram...
Internet buat ragam...

Eerrrggghhh.. tetiba aku jd sangap kt office..
Halfday internet tak leh guna..

Email tak leh reply.. blog & segala mak nenek tak leh buat...

Dah lah menunggu email urgent from Matrade regarding business conference kat India..

Sampai laaa tak leh guna...

Memang harrrrssss & g*mp**g betul... :((

Kalau tau camni... sure aku bawak broadband pegi office...

Eerrmm..nasib baik kt umah internet ok..
klu tak.. mau aku meroyan lagi..hehe

So.. esok, make sure kena bawak broadband..
Klu tak.. masak aku nnti.
Segala benda tak leh buat...

Sorry la yer.. ter'emo' plak..
hehehhee..

3 comments:

♥Syamelia♥ said...

sabo je la dear...
yg i ni, intenet ok jer...
tp bz nyer ya ampunnnssss...
x sempat nk on9 bagai...
hope esok u ok ya....
so xla u dok compalin dlm fon kn...
hehehhehe

adenium said...

rileks lyn...rileks..hehehe

Lyn Yusoff said...

Amy,
geram woooo..
susah nak wat keje bagai..
sorry lah menceceh kt u dlm phone. huhuhuhu

Sid,
tgh rileks lah ni sid
smlm pun dah hangin satu bdn..
geram tul..:(